Flowery romper | Kwiecisty kombinezon


Pogoda nas rozpieszcza, więc z szafy postanowiłam wydobyć mój piękny kombinezon damski marki Koucla Fashion. Projektanci przekonują, że tej wiosny najmodniejsze będą ubrania z jak największymi printami kwiatów jakie tylko uda Ci się zdobyć. Jednak ja pozostanę przy mojej miłości do tych drobniejszych ❤️

The weather coddle us, so I decided to bring out from the wardrobe my beautiful Koucla Fashion women's romper. Designers argue that this spring the most fashionable will be clothes with the largest prints of flowers you can ever find. However, I will stay with my love for the finer ❤️

Czytaj dalej... / Read on...



Kombinezon ze zdjęcia (ze sklepu camycat.de) jest wykonany z przyjemnego w dotyku aksamitu. Pamiętacie jaki był szał na ten materiał jesienią 2017? :) W mojej garderobie został na dłużej. Z biegu podaję 2 powody: nie gniecie się i pięknie podkreśla sylwetkę. Ten kombinezon szczególnie dobrze podkreśla sylwetkę dzięki paseczkowi w talii, głębokiemu dekoltowi oraz szerokim nogawkom. Do całości dobrałam eleganckie sandały na szpilce Koucla Fashion w beżowym odcieniu i kryształkami. MEGA ELEGANCKIE ❤️

The romper I'm wearing in the photo (from the camycat.de store) is made of velvet that is pleasant to the touch. Do you remember that it was most fashionable fabric of autumn 2017 ? :) He stayed in my wardrobe for longer. I give you two reasons why: you don't need to ironing it and beautifully highlights your figure. This suit particularly emphasizes your figure thanks to the waistband, deep neckline and wide legs. I'm wearing elegant Koucla Fashion higheel sandals in beige tones and crystals. MEGA ELEGANT ❤️





Dodatki... przy tylu kolorach wybieram minimalizm. Trochę złota i zegarek. Obowiązkowo ten z nowej kolekcji Henry London z ciemnozieloną tarczą i kryształkami wokół cyferblatu. Delikatny design, ale wciąż przykuwający uwagę ❤️ Jestem chyba największą fanką zegarków Henry London hihi :)

Details... I chose minimalism. A little gold and the watch. Mandatory this one from the new collection of Henry London watches with a dark green and crystals around the dial. Delicate design, but still catching attention ❤️ I'm probably the biggest fan of Henry London watches :)







6 komentarzy :

  1. Łaaaał!!! Wygladasz jak milion dolarów!!! :) pozdrawiam i zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetnie wyglądasz w tym kombinezonie!! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ten kombinezon jest fantastyczny:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Taka kwiecista kreacja bardzo mi się podoba :) jeszcze w takiej nigdy nie chodziłam, ale teraz już się zastanawiam czy tego nie zmienić.

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny jest ten kombinezonik! Pięknie wyglądasz<3

    OdpowiedzUsuń

Cenię sobie SZCZERE komentarze, które nadają sens temu blogowi .Staram się odpisywać na każdy komentarz i za wszystkie serdecznie DZIĘKUJĘ :*

My Instagram

Copyright © Sandina.pl to blog o modzie, domu i urodzie. Made with by OddThemes. Support WebLove.PL.