Sprawdziłam jak działa kolagen do picia Premium Collagen 5000. Czy warto go kupić? RECENZJA

Kolagen do picia Premium Collagen 5000 opinie

Kolagen do picia - to właśnie o nim porozmawiamy w dzisiejszej recenzji. Dlaczego? W krótkim czasie stał się popularny dzięki swoim obszernym właściwościom. Ponadto zyskuje w internecie dobre opinie. Stosuje się go na włosy, dla zdrowej skóry i paznokci. Zadajmy sobie jednak zasadnicze pytanie: czy kolagen działa? Co ważne, w jakiej formie będzie dla nas najlepszy? Tabletek czy właśnie ten do picia?

Na rynku znajdziemy wiele kolagenów różnych marek, jednak większość z nich jest w formie tabletek. Pierwszy raz spotkałam się z kolagenem w proszku, który można zmieszać z wodą lub dodać do ulubionego smoothie, a nawet owsianki na śniadanie. Od zawsze nie lubię łykać dużych kapsułek z suplementami, dlatego skusiłam się na wypróbowanie właśnie kolagenu w proszkuZapraszam Was na recenzję kolagenu do picia Premium Collagen 5000 (niedawno zmieniono opakowanie, ale skład ma nadal ten sam).


Czy Premium Collagen 5000 działa i warto go kupić? Poznaj moją opinie


Co to jest Premium Collagen 5000 ? - czyli słówko od producenta


Kolagen do picia Premium Collagen 5000 to idealny preparat dla osób, które chcą poprawić stan swojej skóry, włosów oraz paznokci. Regularne stosowanie kolagenu zredukuje również zaczerwienienia skóry, przebarwienia, a także zmniejszy zmarszczki. Kolagen poprawia również krążenie dzięki czemu skóra staje się jędrniejsza i bardziej nawilżona.

Dla uzyskania najlepszych efektów z suplementacji producent zapewnia, że wykorzystano do tego celu połączenie najwyższej jakości
kolagenu klasy A pozyskiwanego z ryb morskich oraz witaminy C. Jest to kolagen w proszku.


Jak działa kolagen w proszku? 

Kolagen to substancja naturalnie występująca w ludzkim organizmie. Jednak z różnych przyczyn możemy mieć jego niedobory w organizmie – częstą przyczyną są przebyte choroby lub nieodpowiednia dieta.

Smutną informacją jest też to, że o
d momentu narodzin następuje spowolnienie produkcji kolagenu. Szybkość, z jaką zachodzi ten proces, nazywana jest „zegarem kolagenowym”. Organizm produkuje kolagen przez kolejne 25 lat, zanim całkowicie przestanie go wytwarzać. Dlaczego tak się dzieje? Organizm zużywa więcej kolagenu niż produkuje, stąd zaczynają się pojawiać pierwsze widoczne oznaki starzenia: zmarszczki, cieńsze włosy i łamliwe paznokcie.

kolagen w proszku jakie efekty

Na szczęście niedobór kolagenu możemy uzupełnić suplementami zewnętrznymi
Regenerację nowej tkanki kolagenowej można osiągnąć za pomocą naturalnych substancji, które znajdziemy w wielu roślinach, takich jak aloes czy żeń-szeń. 

Jednak często kolagen pozyskiwany z warzyw, roślin strączkowych lub galaretek jest niewystarczający i daje słabe efekty (musielibyśmy takiej żelatyny czy podrobów zjadać po prostu codziennie bardzo dużo, aby uzupełnić dzienne zapotrzebowanie kolagenu). Wtedy warto wspomóc się skoncentrowanym, 100% kolagenem morskim - ten typ pokrywa się aż w 90% z kolagenem w ludzkim ciele. Kolagen w proszku lub tabletkach działa tak samo - forma nie ma tutaj znaczenia jeśli chodzi o właściwości i działanie. Jedyną różnicą
 pomiędzy łykaniem tabletek, a kolagenem do rozpuszczania jest nasz komfort podczas jedzenia. Ja akurat bardzo nie lubię łykać tabletek (jest to dla mnie zawsze udręka) dlatego zdecydowałam się wypróbować kolagen do picia.


Jaki Premium Collagen ma skład?


Premium Collagen 5000 ma przejrzysty skład. Zawiera w sobie kolagen morski (inaczej nazywany jako kolagen rybi, bo jest pozyskiwany z ryb) oraz witaminę C. Dodatkowo jest wolny od żelatyny. Nie znajdziemy w nim również barwników i konserwantów.

Kolagen jest jednym z najważniejszych białek w organizmie. Odpowiada on m. in. za elastyczność i prawidłową strukturę skóry. Witamina C w składzie jest bardzo ważna, bo wspiera produkcję kolagenu, maksymalizując efekt.

jak działa kolagen do picia - skład i działanie

Premium Collagen 5000 opinie

Premium Collagen - poznaj moją opinie po 3 opakowaniu 


Kolagen z puszki - swoją drogą bardzo praktycznej (teraz trzymam w niej herbatkę w torebkach) - po otwarciu wieczka przyjemnie pachnie. Zapach przypomina mleko w proszku, z resztą sam kolagen też ma konsystencję proszku :) 


Premium Collagen 5000 opinie

Dawkowanie


Każdego dnia powinniśmy zażyć 2 łyżeczki kolagenu - ja na początku zalewałam go wodą i piłam jak herbatę, bo nie wiedziałam co dokładnie z nim zrobić. Na początku drażnił mnie zapach od razu po zaparzeniu, ale z czasem się przyzwyczaiłam. W smaku jest baaardzo dobre! 

Smakuje trochę jak woda z cytryną, kwaskowato. Później zaczęłam go dodawać do porannej owsianki - tutaj rozpuszczał się totalnie w ciepłym mleku i stawał się niewyczuwalny w smaku. Jednak najbardziej przypadł mi do gustu w wersji koktajlowej na zimno. Z początku bałam się, że zostaną grudki ale kolagen fajnie się rozmiksowuje w blenderze z resztą owocków - też go nie czuć w smaku :)

Efekty działania


Suplement diety PremiumCollagen5000 przypadł mi do gustu od razu, szczególnie ze względu na oryginalność i szerokie możliwości co do formy spożycia - w końcu mogę go wypić w formie herbatki, dodać do płatków owsianych czy smoothie. Polecam też zażywanie w formie koktajlu - to zdecydowanie mój ulubiony sposób.

Ile głów tyle pomysłów na jego dawkowanie :) Na widoczne efekty na skórze i włosach nie trzeba było długo czekać. 


Jak kolagen działa na włosy? 

Stają się mocniejsze i u mnie zdecydowanie mniej wypadają ❤ Po włosach zauważyłam efekty najszybciej. 


Jak działa kolagen na skórę i paznokcie?

Po jakiś dwóch/trzech tygodniach znacznie poprawiła mi się kondycja skóry, a paznokcie nawet po hybrydach szybko się regenerują i są twardsze. Skóra jest znacznie lepiej nawilżona, a kurze łapki wokół oczu jakby się trochę wyprostowały. Słyszałam również że kolagen do picia działa na stawy. Czy ktoś coś wie na ten temat? 

Ile czasu stosować dla efektów?

Zdaję sobie sprawę, że aby cieszyć się zdrowo wyglądającą skórą i włosami muszę regularnie uzupełniać kolagen. Z efektów jestem bardzo zadowolona, więc za mną właśnie jest 3 opakowanie. Myślę, że na początek dobrze zakupić 2 opakowania, bo po 2 miesiącach efekty są bardzo widoczne i wysoki poziom kolagenu będzie się długo po odstawieniu suplementu utrzymywać w organizmie. Idzie moja polecajka w stronę tego kolagenu do picia ❤ 



Gdzie kupić Premium Collagen 5000?

W najkorzystniejszej cenie znajdziesz na stronie producenta, czyli ➡ TUTAJ 

Ja zawsze kupuje na tej dedykowanej stronie. Przesyłka przychodziła zawsze w ekspresowym tempie i wszystko w porządku z paczką. Widziałam je również na Allegro, ale myślę że lepiej kupować z pewnego źródła.





6 komentarzy :

  1. Wow! Pierwszy raz słyszę o piciu kolagenu! ❤

    OdpowiedzUsuń
  2. Excellent post (as always)!Thank you very much :)

    OdpowiedzUsuń
  3. To jest rewelacyjna sprawa! Od kilku miesięcy stosuję ten kolagen na moje problemy ze stawami (bolące kolana) i jak ręką odjął ten ból. Najwyraźniej miałam za mało kolagenu w organizmie - teraz jest ok :) Też mogę polecić od siebie. Pozdrawiam, Izabella

    OdpowiedzUsuń
  4. Coś mi tu nie pasuje, jedno opakowanie starcza na dwa tygodnie, czyli dwa na miesiąc, a nie dwa miesiące, skąd zatem propozycja zakupu dwóch opakowań?, na dwa miesiące potrzebne są 4 opakowania,

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Skąd? Wiem to z własnego doświadczenia :) Słuszna uwaga, że na opakowaniu mamy zalecenie 2 łyżeczki. Nie wiem czy moja łyżeczka ma akurat 7g, ale wiem, że takie jedno opakowanie mi starcza na jakieś 28-29 dni przy regularnym stosowaniu.

      Stąd moja wskazówka, aby na początek zakupić sobie 2 opakowania :) Oczywiście im dłużej stosuje się kolagen tym lepiej dla naszej skóry i stawów, ale na początek warto sobie najpierw wypróbować ten kolagen czy odpowiada smak i sama forma kolagenu w proszku. Mam nadzieję, że pomogłam :)

      Usuń
  5. Kupiłem z Twojego polecenia. Nie na piękną skóre ale na stawy. Ból jak ręką odjął. Dzięki :) Arek

    OdpowiedzUsuń

Cenię sobie SZCZERE komentarze, które nadają sens temu blogowi .Staram się odpisywać na każdy komentarz i za wszystkie serdecznie DZIĘKUJĘ :*

My Instagram

Copyright © Sandina.pl to blog o modzie, domu i urodzie. Made with by OddThemes. Support WebLove.PL.