MISJA SPECJALNA: Studniówka 2017 - najmodniejsze SUKIENKI INSPO





Hejka! :* Wiem,wiem jeszcze dobrze nie świętowaliśmy Sylwestra, a ja już wyskakuję z propozycjami na Studniówkę. Okres Balów Maturalnych zaczyna się w styczniu i kończy w lutym, dlatego na prośbę jednej z moich czytelniczek podsyłam Wam kilka moich propozycji sukienek na tą okazję najszybciej jak potrafię :)



Kobitki które dopiero zaczynają poszukiwania swojej idealnej sukienki na pewno ją znajdą w super cenie, bo zaczynają się wyprzedaże! Juhu! :D Pamiętam że sama kupiłam swoją tydzień przed Studniówką i to za śmieszne pieniądze ;) Każda z nas ma inne wyobrażenie o tym ważnym dniu. Mnie kojarzy się z elegancją w każdym calu. Z dniem, w który mam okazję założyć na siebie dłuuugą, balową sukienkę i to najlepiej jeszcze taką która nie będzie ani za krótka ani za długa - taka bym się w niej nie zabiła przy tańczeniu Poloneza. Ba! I żeby nie odkrywała zbyt dużo, bo w końcu na tej samej sali będą z nami nauczyciele :) Ja swoją Studniówkę mam już dawno za sobą, ale znów wybrałabym tą samą długą, czerwoną sukienkę :)  Każda z nas ma inny gust, dlatego podsyłam Wam kilka moich propozycji stylizacji - dla lubiących mini i maxi sukienki :) Podsyłam inspiracje ze znanych nam sieciówek jak H&M, Mohito, New Look, a także europejskich sklepów internetowych, gdzie przesyłka przyjdzie do Was do 1,5 tygodnia i o jakość nie musicie się martwić.

Na końcu posta podsyłam osobom z okolic Gliwic kilka sklepów, w których możecie znaleźć fajne sukienki w przystępnych cenach - przynajmniej mnie się zawsze udawało ;)


Postaw na rozkloszowaną sukienkę z wcięciem zrobioną z delikatnego, zwiewnego materiału - to nada Ci kobiecości i zatuszuje nieproporcjonalną sylwetkę.

http://www.instylefashion.pl/koucla.html
Fajną alternatywą dla małej czarnej może być bordowa rozkloszowana sukienka na ramiączkach z aksamitu
A taką sukienkę kilka lat temu miałam na studniówce, nie zamieniłabym jej na żadną inną <3 Plus po prawej zdjęcie w sukience z wesela z tego roku.


WARTE UWAGI SKLEPY W POBLIŻU:

∎Sklep w Gliwicach w GCH na 1 piętrze - mają śliczne sukienki z Asos itp. ale po jednej sztuce z rozmiaru, za to w super cenach! Kupiłam tam moją kremową na wesele (zdjęcia TU) 
∎Sklep w M1 w pobliżu MediaMarkt - nie pamiętam nazwy, ale łatwo go znaleźć ;)
∎Sieciówka New Look 
∎Sieciówka River Island w Silesia City Center

4 komentarze :

  1. Świetny post, ja za miesiąc mam studniówkę i kompletnie nie mam nic na oku, nawet nie wiem gdzie szukać ;/
    http://joannakocera.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja swoją studniówkę niestety miałam w tamtym roku i tez miałam problem ze znalezieniem sukienki, ale udało sie ;)

    http://mylittlelifex3.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Cenię sobie SZCZERE komentarze, które nadają sens temu blogowi .Staram się odpisywać na każdy komentarz i za wszystkie serdecznie DZIĘKUJĘ :*

My Instagram

Copyright © Sandina.pl to blog o modzie, domu i urodzie. Made with by OddThemes. Support WebLove.PL.