Dziękuję!



 Witajcie Kochani! 

Ten post jest dedykowany do Was. W Wielkanoc dostałam najlepszy prezent, albowiem liczba moich fanów na facebook'u osiągnęła magiczną liczbę 1500! Nawet nie wiecie jak bardzo ucieszyłam się z tego oto prezentu od "Zająca".


Choć to tylko liczba to pod nią kryją się ludzie, którzy śledzą moje postępy i poczynania, które często  nie są najlepsze, ale staram się jak mogę. To Wy dodajecie mi motywacji do dalszego robienia zdjęć i pisania bloga, bo dostaję od Was tak wiele ciepłych i życzliwych słów. Dzięki temu wiem, że we mnie wierzycie. Chciałabym podziękować także osobom, z którymi osobiście współpracowałam! Nawet nie wiecie ile radości sprawia mi to, że po udanej sesji zdjęciowej piszecie mi, że zdjęcia są super i czujecie się dzięki temu bardziej pewni siebie :* 

Z całego serca wszystkim Wam dziękuję i mam nadzieję, że będziecie mnie wspierać nadal :*



7 komentarzy :

Cenię sobie SZCZERE komentarze, które nadają sens temu blogowi .Staram się odpisywać na każdy komentarz i za wszystkie serdecznie DZIĘKUJĘ :*

My Instagram

Copyright © Sandina.pl to blog o modzie, domu i urodzie. Made with by OddThemes. Support WebLove.PL.