Cętki i czerń...czyli szał sezonowej mody.



Witajcie Kochane! :*

          Od razu Was przepraszam, że nie pojawił się tutaj żaden post od początku tygodnia. Widziałam, że tu wchodzicie i patrzycie czy coś się zmieniło, czy coś pojawiło się nowego. Każdego dnia odwiedzało bloga ponad 100 osób, więc to właśnie te osoby przepraszam, ale nie miałam czasu dosłownie na nic. Zaczęła się uczelnia, a więc powrót do rzeczywistości i to okrutnej...ale nadrabiam to wszystko i teraz znów będzie post co dwa dni :*


Przez moment odeszłam od głównego tematu co prawda, ale już przechodzę do rzeczy. Ostatnio spacerując po Katowicach zauważyłam, że w stylówkach wielu dziewczyn pojawiły się cętkowe akcenty. Co prawda trend ten był lansowany przez legendarne domy mody podczas ich kolekcji na jesień/zima, ale widzę, że wciąż nie schodzą z pierwszego planu w streetstyl'u.



 Cętki są dosłownie wszędzie od sukienek i t-shirtów po sportowe buty, portmonetki i kopertówki ;)


Osobiście podobają mi się cętki, gdy są skomponowane wraz z czernią lub jeansem. Można się fajnie  pobawić tym wzorem w stylizacjach, a w szczególności podobają mi się letnie sukienki. 

Mimo to tego motywu nie polecam dziewczynom, które uwielbiają total look, bo można się zagalopować, a chyba żadna z nas nie chce wyglądać jak dziewczyna z dyskoteki w obcisłej sukience, która myśli, że jest zarąbistą kocicą z pazurkami, haha :D 








Żeby nie było, że same zdjęcia są bardziej inspirujące niż takie, że jednak te cętki są w sieciówkach to wrzucam zdjęcia ubrań ze Stradivariusa ;)





A Wy Kochane co sądzicie o tym motywie? Myślicie, że pozostanie z nami choć na chwilę jeszcze tej wiosny? :)

12 komentarzy :

  1. I love leopard print!

    Check out my new post Here!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. In love with the first look!!!
    Have a nice weekend dear,
    xoxo
    http://stylishpatterns.blogspot.com.es/

    OdpowiedzUsuń
  3. Podobaja mi sie centki :)))))

    OdpowiedzUsuń
  4. Zwykle nie przepadałam za tymi motywami, ale urzekają mnie w zestawach ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Przyznam się bez bicia, nigdy nie miałam nic cętkowanego na sobie i chyba szybko nie będę mieć ;P

    OdpowiedzUsuń
  6. Beautiful!
    Xx

    www.manthroughclothes.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Kiedyś również nie przepadałam, ale mam taką jedną letnią sukienkę, która mnie zauroczyła i jest cudowna ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. uwielbiam panterkę :)

    http://saaaandiiii.blogspot.de/

    OdpowiedzUsuń
  9. Cętki są fajne, szczególnie lubię te czarno-szare, jednak wszystko z umiarem :) Osobiście średnio podobają mi się np. płaszcze w cętki, ale za to bluzeczki czy spódniczki z takim akcentem, jak najbardziej :) Pozdrawiam :* http://lady-awa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. You have a wonderful blog!

    I am following you on gfc, would you like to follow me back so we can stay in touch?

    http://mypetitecorner.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Cenię sobie SZCZERE komentarze, które nadają sens temu blogowi .Staram się odpisywać na każdy komentarz i za wszystkie serdecznie DZIĘKUJĘ :*

My Instagram

Copyright © Sandina.pl to blog o modzie, domu i urodzie. Made with by OddThemes. Support WebLove.PL.